السلام والمحبة
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول بلضغط على زر الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل بلضغط على زر التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك بمنتدانا
شكرا شئ غريب 829894
ادارة المنتدي شئ غريب 103798

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

السلام والمحبة
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول بلضغط على زر الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل بلضغط على زر التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك بمنتدانا
شكرا شئ غريب 829894
ادارة المنتدي شئ غريب 103798
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شئ غريب

4 مشترك

شئ غريب Empty شئ غريب

مُساهمة من طرف jean wagdy esskandar الإثنين يونيو 29, 2009 6:52 pm

أنا ملاحظ حاجة غريبة أنه مافيش مشاركه فعليه من الناس وكل اللى بيهم معظم الناس اللى بتدخل المنتدى علشان تعرف أخبار البلد أوأخبار المسافرين بالخارج، و دى حاجة مهمه ولا أنكرها ، ولكن الموبايل والتليفون والرسائل القصيرة حلت هذا الموضوع ، فهل القائمين على المنتدى كان همهم هو نقل الأخبار؟ أنا لا أعتقد هذا فيجب علينا تفعيل المنتدى وأن نشارك مشاركة أيجابية أكثر من ذلك بكثير، ولكم منى جزيل الشكر.[b]
jean wagdy esskandar
jean wagdy esskandar
مشرف
مشرف

الاسد
تاريخ الميلاد : 15/08/1981

شئ غريب Empty رد: شئ غريب

مُساهمة من طرف المدير العام الإثنين يونيو 29, 2009 8:14 pm

jean wagdy esskandar كتب:أنا ملاحظ حاجة غريبة أنه مافيش مشاركه فعليه من الناس وكل اللى بيهم معظم الناس اللى بتدخل المنتدى علشان تعرف أخبار البلد أوأخبار المسافرين بالخارج، و دى حاجة مهمه ولا أنكرها ، ولكن الموبايل والتليفون والرسائل القصيرة حلت هذا الموضوع ، فهل القائمين على المنتدى كان همهم هو نقل الأخبار؟ أنا لا أعتقد هذا فيجب علينا تفعيل المنتدى وأن نشارك مشاركة أيجابية أكثر من ذلك بكثير، ولكم منى جزيل الشكر.

شئ غريب 29848915

للاسف يا جان يا اخويا انا لاحظت دة كتير حتى الجماعة بتوع امريكا عملتلهم قسم خاص يكتبو فية
ومحدش منهم كتب حاجة مع انى اتكلمت مع واحد منهم على الياهووو
وبعدين كمان يا ريت الناس بتدخل لا بتدخل زى زوار بس يعنى مش بيسجلو دخول ودى مشكلة كبيرة
لية لانة مش عايز يظهر انة دخل المنتدى ومشاركش
وكمان انا لما فكرت اعمل المنتدى دة فكرت ان الناس كلها تتواصل مع بعض يعنى ايوة نعرف الاخبار
لاكن كمان نشارك بعض ونعمل مشاركات ونحط حتى رد لموضوع يشجع التعب وكتبة
وفكرت كمان بدل ما الناس تدخل تتصفح مواقع تانى تقدر تعرف المعلومات من المنتدى يعنى لو كل واحد قراء
شئ وعجبة وحب يشارك الناس يقدر يكتبة والناس تشوفة وكمان ليا من يوم ما عملت المنتدى كاتب
وحاطط اعلان عن انى عايز مشرفين للاقسام ونقترح نعمل اقسام تانية لان المنتدى يعتبر فاضى
مفيهوش حاجة كتير ودة علشان انى انا وانتا وبعض الاعضاء القليلين بيكتبو ويشاركو لاكن 80%
من الاعضاء مش بيسئلوا فى حاجة غير يقراء المواضيح ويطلعووو
عايزين نعمل قسم فية للناس المحتاجة مساعدة فى الكمبيوتر او الانترنت ونشارك بعضنا ونعلم بعض
وانا عن نفسى عايز الناس تشارك مش علشان انا عامل المنتدى لا انا مستعد انى اتخلى عن الادارة
بتاع المنتدى لاى حد يكون كفؤ بس ان الناس تدخل وتشارك
واخيرا يا عم جان يا ريت تضيفنى على اى اميل من اميلاتك محتاج احكى معاك شوية
وكمان انا هحط الاميلات بتعتى للحابب يكلمنى او يراسلنى
asdellel_2010@yahoo.com ,ebnelbyadya@yahoo.com
josephafifi@hotmail.com,josepheimy@gmail.com

على اى اميل من الاميلات دة هتلاقينى او هتوصلى ولو محدش عرف يوصل ممكن
من المشاركة بتعتى من تحت تلاقى زرار مكتوب علية ارسال رسالة للاميل او ارسال رسالة خاصة
يعنى بكل الطرق عايزين الناس تدخل وتشارك وارجو ان لا اكون طولت عليكم
وشكرا لكل من ساهم وشارك وسجل معنا بلمنتدى
اخوكم / جوزيف عفيفى
المدير العام
المدير العام
Admin
Admin

الجدي
تاريخ الميلاد : 01/01/1981

https://ebnelbidia.ahlamontada.net

شئ غريب Empty الله يرحم المنتقلين جميعا

مُساهمة من طرف Efnoty nay nan الثلاثاء يونيو 30, 2009 10:16 pm

الاخوه الكرام سلام المسيح معكم الأخ الحبيب المخلص جان نعمه لك وسلام من رب النعمه وملك السلام ربنا يسوع المسيح,
صدقنى اخى جان ان الصوره اللى انت واضعها فى موضوعك اثرت فيا بشكل كبير وانا بشكرك على اهتمامك الكبير لانك فعلا من الاصدقاء المخلصين لاحبائهم فى البلد وياريت تذكر المنتقلين فى كل صلاه تصلوها فى البلد وبالاخص اصدقائق وشكرا لك, واما بخصوص موضوع المنتدى انا شايف ان الناس مش عامله اى اهتمام لهذا المنتدى ولاكن انا شايف ان ممكن يكون التغيير فى البلد يبداء من المنتدى لان كل واحد بيطرح موضوعة من غير ضغوطات من اى احد وانا سوف اطرح موضوع فى قمه الاهميه ولاكن اهل البلد مش حاسين بالخطر الاتى الينا من بعيد وكل واحد بيقول يلا نفسى حتى عمدة البلد (الله يرحمك ياعمده كمال ) لو كنت موجود مكانش بقى دى حال البلد وشكرا جزيلا.
هذا اميلى للتواصل
Seoudi_girgis@yahoo.com
bisho_sandi@yahoo.com
Efnoty nay nan
Efnoty nay nan
عضو جديد
عضو جديد

شئ غريب Empty مشاركه فعاله

مُساهمة من طرف يوسف ايهاب الأربعاء يوليو 01, 2009 7:24 am

والله كلامك كويس بس للاسف مفيش فاعليه من الناس وانا طرحت قبل كده ان احنا نحط مواضيع للنقاش نتناقش فيها ونشوفلها حلول زى احوال البلد والمشاكل اللى فيها وانا بطلب من كل مشترك ولو يشارك حتى برد يشجع الناس انها تشترك فى المنتدى ونعرف المشاكل ونعرضها على المسؤلين وفعلا انا بحييكم على مواضيعكم الممتازه وربنا يباركم والى اخى العزيز جان الد على الرسائل الخاصه وياريت تبعتك اميلك نفسى اكلمك ايهاب محروس
يوسف ايهاب
يوسف ايهاب
مشرف
مشرف

السمك
تاريخ الميلاد : 20/03/1982